Saturday, August 4, 2012

විස්ටා වලත් දැන් ඉන්ටනෙට් සුපිරි වේගෙන්...(කොම්පියුටර් ජිල්මාට්ස් පාට් නම්බර් නයින්ටීන්...)

එක්සෑම් එකක් හින්ද මුල්ලකට වෙලා පොත අතේ තියාගෙන නිදි කිරපු ජිල්මාට්ස්ට ඊයෙ පොත පැත්තකට කරල නිදහසේ නිදාගන්න අවසරේ ලැබිච්ච වෙලාවෙ, ගත්තු ෆන් එක.... කෙල්ලො කොල්ලො සෙට් එකක් පිරිවරාගෙන දිය ඇල්ලකට ගිහින් ගත්තු ආතල් එක... ඒ වෙලාවෙනම් කොල්ලො සෙට් එක කිව්වෙ මුගේ මූණෙ තියන පෙම් පාට බලපල්ලකො කියල, අනේ මන්ද මොන හේතුවක් හින්ද එහෙම කිව්වද කියල... උඹල හිතයි එකත් එකටම මූ තවත් ගැටිස්සියක් උස්සන් ඇල්ලට ගිහින් කියල...එකියක් නෙවෙයි එතන ගැටිස්සියො 5ක් විතර හිටිය... ;) ඒ ගත්තු ආතල් එක බෝඩිමට ඇවිත් තනියම ඇදට වෙලා මතක් කරද්දිම ඒක කාබාසිනියා කරන්න කෝල් එකක්...
මචන්...
ඔව් බන් නිමා කියපන්,
උබේ සෙල්ලම් ටික මම දැම්ම බන් ඒත් වැඩේ ඒතරම්ම හරි ගියේ නැහැනෙ බන්...
මොකක්... කියන දෙයක් තේරෙන සින්හලෙන් කියපන් බන්ස්.. උඹැ මොන ෆෙද්දක් ගැන කියවනවද කියල කියන්න මට දිවැස් නැහැනෙ.. අනික මගේ සෙල්ලම් ටික අතනින් උස්සල මෙතන්ට තිවිල්ලක් මම ළග නැහැ..100%ක් ටෙස්ටඩ්... කියන දේ තේරෙන්න කියපන්කො..
අනේ බන්, උඹ අර කියල දීපු ඉන්ටනෙට් වේගෙ වැඩිකරගන්න මෙතොඩ්ස් ඔක්කොම මම කලා බන්, ඒත් එච්චර ස්පීඩ් එකක් නම් නැහැ..හැබැයි කලින්ට වඩානම් ටිකක් ස්පීඩ්...
මචෝ, මම මැච් එක ගහල දිනුවොත් විතරයි උඹලට මැච් එකට  එන්ටර් වෙන්න දෙන්නෙ, ඒ හින්ද මට කියපන් මම කියපු විදියටම උඹ සෙල්ලම ප්ලේ කලාද...?
ඔව් මචන්,
හ්ම්ම්ම්, උඹේ තියෙන්නෙ  Vista ද...?
ඔව් බන්...
අහා.... මචන්.. මටත් ඔය පුරස්නෙ ආව බන්... ගොඩාක් එවුන් යූස් කරන්නෙ හින්ද තමයි මැච් එක භාගෙට ප්ලේ කර කර තියෙද්දිම උඹලට සෙල්ලම කියල දුන්නෙ...  ඒකත් දැන් මම දිනල තියෙන්නෙ බන්ස්.. එහෙනම් උඹ මගේ 19 වෙනි සෙල්ලමෙන් ඉගෙනගෙන සෙල්ලම් කරන්න පිට්ටනියට බැහැපන්.. මම මේ ඊයෙ ගත්තු ආතල් මතක් කරකර ඇදට වෙලා හිටියෙ..
ජිල්මාට්ස් ෆෝන් එකෙන් හිටපු කෝල් එක කට් කලා... කට් කලා නෙවෙයි බැටරි නැතිව කට් උනා... ;)
මචන් නිමා... සොරි බන් ඊයෙ උන කේස් එකට.. උඹේ කෝල් එක කට් කලා නෙවෙයි බන් ෆෝන් එකේ බැටරිය බැහැල... 19 වෙනි සෙල්ලමෙන්ම උඹේ පුරස්නෙ විසදනව කියල මට හිතුණ.. ඕන් එහෙනම් නිමාට විතරක් නෙවේ ජිල්මාට්ස්ගෙ යාලුවො ඔක්කොටම
ජිල්මාට්ස් වින්ඩෝස් විස්ටා වලට ඉන්ටනෙට් වේගය ආරූඩ කලේ මෙහෙමයි..
1. Internet Explorer > Tools > Options
2. Advance එකේ... Use TLS 1.0 ටික් එක අයින් කරල Use TLS 2.0 එකට ටික් එකක් දාන්නකො..
ඊළගට...
3. Windows Key + R > type : cmd දීල එන්ටර් කරන්න
4. netsh interface tcp set global autotuninglevel = disabled කියල කොටල ඔබන්නකො..
ශරි.... දැන් එහෙනම්  ඇස් දෙක පියාගෙන ජිල්මාට්ස්ව මතක් කරගෙන කොම්පියුටරේ restart කරන්නකො... මතක තියාගන්න ජිල්මාට්ස් මතක් කරගෙන කොම්පියුටරේ restart කරන්න.. ඒක එක්තරා කෙමක්....  ජිල්මාට්ස් ගැන ඔයාලගෙ කොම්පියුටර් උණ ඔලුවටම ගහපු උන්ටත් කියන්න... ප්‍රතිඵල අත්දුටුවයි ප්‍රත්‍යක්ෂයි.... :D

4 comments:

  1. 7 වලටයි 8 වලටයි තවම නැද්ද මචෝ?......

    ReplyDelete
    Replies
    1. වින්ඩෝස් 7 වලටනම් කලින්ම මම දීල ඇති.. පෝස්ටු ටික බලන්නකෝ.. (Y)

      Delete
  2. ko bn ara anunge bill ekata internet yana post eka......??? man dekka uba lagada...??? naththam wena ekek lagada kiyala mathaka na....

    ReplyDelete
  3. නිමේෂ්February 17, 2023 at 10:52 AM

    0717163760

    ReplyDelete